printlogo

شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است و با توجه به اهمیت این بخش برنامه های گسترده ایی را تدارک دیده است که ماحصل آن ارتقاء از رتبه 14 دهه در سال 1396 به رتبه 5 ام در سال 1398 میباشد
کد خبر : 18815
تاریخ انتشار : 24 آبان 1399 - 18:10

شرکت مدیران خودرو در طول چند سال گذشته همواره تلاش و کوشش مستمر برای ارتقاء  شبکه خدمات پس از فروش خود داشته است و با توجه به اهمیت این بخش برنامه های گسترده ایی را تدارک دیده است که ماحصل آن ارتقاء از رتبه 14 دهه در سال 1396 به رتبه 5 ام در سال 1398 میباشد ، که این خود میتواند ارتقاء مثبت و ارزشمندی قلمداد گردد ، در حالی که بخش خدمات پس از فروش کلیه شرکت های وارد کننده نیز کماکان فعال میباشند . 
اما آنچه در ارتقاء شرکت مدیران خودرو در بخش خدمات پس از فروش  به عنوان بزرگ ترین تولید کننده بخش خصوصی کشور  تاثیرگذار بوده است ، سیستم یکپارچه و کار تیمی قوی بوده که توانسته به سرعت وضعیت خدمات پس از فروش را ارتقاء  دهد ، گرچه سیاست این شرکت ارتقاء بیشتر و بهتر شبکه خود میباشد و اقدامات اصلاحی و ارتقائی بسیاری در دست دارد.
حال  در اینجا به برخی موارد که سبب ارتقاء 9 پله ایی  شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو توسط شرکت ارزیابی کیفی استاندارد کشور ( ISQI )  شده است اشاره میکنیم :

    استانداردهای بصری  نمایندگان مجاز در تمامی حوزه ها و به خصوص فضای پذیرش و انتظار مشتریان
    پیاده سازی سیستمهای مدیریت کیفیت 
    تجهیز نمایندگان به ماشین آلات روز نمایندگی 
    آموزش مستمر پرسنل شبکه نمایندگان
    پیاده سازی فرایندهای خدمات پس از فروش مطابق با آخرین استاندارد وزارت صنایع 
    ارتقاء در حوزه ارزیابی های  شرکت بازرسی  کیفیت استاندارد ایران ( ISQI)
       با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت مدیران خودرو میبایست اشاره نمود که چه امتیازاتی برای این شرکت حاصل  گردیده است .

    ارتقاء رتبه ارزیابی شرکت کیفیت و استاندارد ایران از رتبه 14 در سال 1396 به رتبه 5 در سال 1398
    افزایش امتیاز رضایت مندی مشتریان  از 684 در سه ماه اول سال 1397 به 723 در سه ماه اول سال 1399
    وضعیت افزایش نمایندگان مجاز از امتیاز 59 و رتبه 15 به امتیاز 81 و رتبه 5 بر اساس آخرین ارزیابی موسسه کیفیت و استاندارد
    افزایش امتیاز کارایی نمایندگان مجاز از امتیاز 71.9 در سال 1397 به امتیاز 74 در سال 1399 بر اساس آخرین ارزیابی سازمان کیفیت و استاندارد که این موضوع تعمیر و تحویل به موقع خودروهای مراجعه کننده به تعمیرگاه ها را نشان میدهد

در مجموع تامیین مناسب قطعات یدکی و افزایش کیفیت محصولات نیز در میزان افزایش مشتریان تاثیر مهمی را داشته است.