printlogo

مدیرعامل سایپایدک تشریح کرد:
مدیرعامل سایپایدک اقدامات جدید این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش را براساس ایجاد روش‌های نوین تجارت جهانی در صنعت خودرو تشریح کرد.
کد خبر : 18799
تاریخ انتشار : 18 آبان 1399 - 17:4

مدیرعامل سایپایدک اقدامات جدید این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش را براساس ایجاد روش‌های نوین تجارت جهانی در صنعت خودرو تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سید فخرالدین حیدری منش با اشاره  به سرعت گذر صنعت خودرو جهان از شیوه‌های سنتی فروش و ارائه خدمات پس از فروش به روش‌های نوین تجارت جهانی، در خصوص اقدامات این شرکت در تنوع بخشی به نحوه ارائه خدمات پس از فروش اظهار کرد: بازارگاه یاB2B Marketplace  یک روش تجارت نوین میان کسب و کارها است که برای نخستین بار در کشور با ویژگی پرداخت آنلاین سهم تامین کنندگان توسط شرکت سایپا یدک راه اندازی شده است.
حیدری منش ادامه داد: بازارگاه با هدف عرضه قطعات مورد نیاز نمایندگان فروش از طریق تامین‌کنندگان قطعات خودروسازی سایپا و سایر قطعه‌سازان فعال در داخل کشور از نیمه خرداد ماه امسال راه‌اندازی شده است.
وی تنوع قطعات، قیمت های رقابتی و سهولت دسترسی مشتریان به قطعات اصلی بدون وقفه را از اهداف راه‌اندازی این بازارگاه اعلام کرد و گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های معتبر تولیدکننده قطعه و همکاری آنها با شرکت سایپایدک علاوه بر اینکه به ارتقای کیفیت سرویس‌دهی به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کمک موثری خواهد کرد، امکان پرداخت آنلاین به تامین کنندگان را فراهم کرده که این امر موجب شتاب بیشتر به جهش تولید خواهد شد.
مدیرعامل سایپایدک همچنین به راه‌اندازی سامانه اینترنتی سایپایدک آنلاین به عنوان یکی دیگر از خدمات این شرکت به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: از طریق این سامانه دسترسی به شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور ، قطعات پرمصرف مورد نیاز مشتریان نهایی و نیز قیمت محصول امکان‌پذیر خواهد بود.