printlogo

مشتری مداری یکی از اولویت‌های نمایندگی ب‌ام‌و و مینی در ایران است و به همین منظور شرکت پرشیا خودرو نخستین بوتیک خود را در تهران افتتاح کرد.
کد خبر : 17711
تاریخ انتشار : 9 شهریور 1398 - 19:38

مشتری مداری یکی از اولویت‌های نمایندگی ب‌ام‌و و مینی در ایران است و به همین منظور شرکت پرشیا خودرو نخستین بوتیک خود را در تهران افتتاح کرد.
شرکت پرشیا خودرو که فروش و خدمات پس از فروش برند‌های ب.ام.و و مینی را در ایران بر عهده دارد، به دنبال برنامه‌های خود برای توسعه کسب و کار و ارتقا جایگاه دو برند اصلی و مطرح اروپایی در بازار ایران، نخستین شعبه "پرشیاخودرو بوتیک" را در نمایندگی 202 واقع در سعادت آباد تهران افتتاح کرد.
پرشیاخودرو به دنبال مسدود شدن واردات خودرو و به منظور جبران تاثیرات منفی آن بر کسب و کارهای حوزه واردات، از سال گذشته فعالیت‌های جانبی خود در زمینه برند‌های ب.ام.و و مینی را پررنگ‌تر کرده است و پس از حضور قدرتمند در بازار خودروهای کارکرده این دو برند، اکنون با افتتاح نخستین شعبه از "پرشیاخودرو بوتیک" به دنبال ارتباط بیشتر با مالکان محصولات ب.ام.و و مینی است.
"پرشیاخودرو بوتیک" مجموعه ای از امکاناتی است که مالکان و علاقه‌مندان برند‌های ب.ام.و و مینی برای خود و خودروهایشان به آن نیاز دارند و در طراحی آن تلاش شده همه امکانات در زیر یک سقف در اختیار این علاقه‌مندان برند‌های ب.ام.و و مینی قرار گیرد. "پرشیاخودرو بوتیک" محلی برای مشتاقان و علاقه‌مندان خودرو به ویژه ب.ام.و و مینی است تا در یک محیط دوستانه و در فضایی اختصاصی، زمانی را در کنار یکدیگر بگذرانند.
ارائه اکسسوری‌های اصلی ب.ام.و و مینی، ارائه رینگ و لاستیک‌های استاندارد و مورد تایید برند آلمانی و ارایه سرویس تیونینگ بخشی از امکاناتی است که در "پرشیاخودرو بوتیک" در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه بر این امکانات پذیرایی VIP از تمامی حاضرین در "پرشیاخودرو بوتیک" نیز فراهم شده است.
پرشیاخودرو در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری‌های گسترده بر روی شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود تلاش کرده است بالاترین سطح از سرویس‌ها را به مالکان محصولات ب.ام.و و مینی ارائه کند. سرمایه‌گذاری‌های گسترده پرشیاخودرو که با توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و خدمات پس از فروش و آموزش گسترده نیروهای انسانی متخصص همراه بود با ممنوعیت واردات خودرو در معرض تهدید قرار گرفت، اتفاقی که برای بسیاری از واردکنندگان خودرو روی داد و برخی از شرکت‌های بزرگ این حوزه را تا مرز ورشکستگی کشاند و شاهد تعدیل گسترده منابع انسانی و بسته شدن پیوسته شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت‌ها بودیم.
در چنین شرایطی پرشیاخودرو برای مقابله با تهدیدات ناشی از بسته شدن واردات خودرو و حفظ منابع انسانی و شبکه فروش و خدمات خود، طرح‌های متنوعی را به اجرا گذاشت که از آن جمله می‌توان به فروش خودروهای کارکرده در طرح Premium Selection اشاره کرد و تاسیس "پرشیاخودرو بوتیک" نیز گامی دیگر در همین راستا است. با چنین طرح‌هایی، پرشیاخودرو تلاش دارد در دوران تغییرات پی در پی قوانین، با حفظ سرمایه‌های خود، همچنان سطح بالایی از خدمات را به مالکان برند‌های اصلی ب.ام.و و مینی ارائه دهد. با وجود تمام مشکلات، پرشیاخودرو همچنان تلاش دارد با گسترش فعالیت‌های خود، پشتیبان و همراه علاقه مندان به خودرو در کشور باشد و در این راه همچنان با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، در کنار مالکین و علاقه‌مندان محصولات ب.ام.و و مینی خواهد بود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه "پرشیاخودرو بوتیک" و سایر فعالیت‌های پرشیاخودرو می‌توانند به آدرس www.persiakhodro.ir مراجعه نمایند.