printlogo

کپچر در اروپا رشد خوبی را از خود نشان داده و در حوزه خودرویی‌اش به اندازه کافی درخشان بوده و اینک قرار است با سر و ظاهری تازه ورود دوباره‌ و موفق‌اش را تثبیت کند.
کد خبر : 17644
تاریخ انتشار : 8 بهمن 1397 - 15:29

کپچر در اروپا رشد خوبی را از خود نشان داده و در حوزه خودرویی‌اش به اندازه کافی درخشان بوده و اینک قرار است با سر و ظاهری تازه ورود دوباره‌ و موفق‌اش را تثبیت کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از عصر ایران، در قاره اروپا تقریا تمام SUV/ کراس‌های کوچک در رقابت و نبرد با رنو کپچر برای کسب عنوان پرفروش‌ترین خودروی این حوزه هستند. اما کمپانی فرانسوی علاقه‌ای به از دست دادن موقعیت کپچر نداشته و به همین دلیل رندرهایی را برای نسل آتی این خودرو ارائه می‌کند.
رنوعلاقه‌ای برای تغییرات زیاد در کپچر ندارد و ماهیت اصلی‌ آن را برای آینده حفظ کرده است. اما در نمای انتهایی شاهد ستون‌های C هستیم که سقف شیب‌دار و خوش قوسی را برای خودرو رقم می‌زنند.  در نمای روبه‌رویی بزرگترین دگرگونی به چراغ‌ها ارتباط دارد. کپچرهای آینده از چراغ‌های کشیده و روزتاب‌های مرسوم رنو بهره می‌برند که بی‌شباهت به زبان طراحی کانسپت‌های به نمایش آمده از کمپانی رنو نیست.
پیش‌بینی می‌شود رنو درون کابین روندی محافظه‌کارانه را در پیش گیرد و فضایی مشابه تالیسمان یا مگان‌های جدید را در آن ببینیم.
این خودرو روی زیرساخت CMF-B رنو-نیسان که با زیرساخت نسل جدید "کلیو" و "جایگزین نیسان جوک" مشترک هستند، سوار خواهد شد. رنو برای این خودرو یک موتور جدید 1.3 لیتری توربو نیز در نظر گرفته و در برخی از نسخه‌ها از یک موتور 1.5 لیتری با سیستم فیلتراسیون گاز اگزوز بهبود یافته بهره می‌برد.
این خودرو در قاره سبز به رقابت با نسل جدید 2008، اوپل موکا، سوزوکی ویتارا، فورد اکو اسپورت و مزدا CX- 3 رقابت کند.