printlogo

نسل جدید این دورگه که روی شاسی مشترک با نیسان ایکس تریل ساخته می شود، نسبت به برادرش 152 میلی متر رشد در طول و 12 و 17 میلی متر کاهش در عرض و ارتفاع را شاهد بوده است.
کد خبر : 16434
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1397 13:27:00

«خبرماشین» - سید سروش سیدی - عکس: مهرداد صفایی مهر / نسل جدید این دورگه که روی شاسی مشترک با نیسان ایکس تریل ساخته می شود، نسبت به برادرش 152 میلی متر رشد در طول و 12 و 17 میلی متر کاهش در عرض و ارتفاع را شاهد بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، با توجه به افزایش طول خودرو و اضافه شدن به فاصله محورها ضعف فضای سرنشینان عقب به طرز خارق العاده ای مرتفع گردیده و حالا حسابی می شود روی صندلی هایش راحت بود.
فضای بار هم به عنوان دیگر ضعف این ماشین با رشد 100 لیتری، دیگر با کمبود جا مواجه نیست و در آن به صورت یک تکه باز می شود. مخزن سوخت در راستای سبک سازی ماشین، پس از به کارگیری فایبرگلاس در گلگیرها با 5 لیتر کاهش حجم مواجه شده است.
به کارگیری  چرم مصنوعی رودری ها و استفاده از قطعات طرح چوب داشبورد حس لوکس بودن را به کابین این ماشین تزریق کرده است. صفحه نمایش دیجیتالی و استفاده از نورهای مخفی روی درها از آن اقداماتی است که حسابی به مذاق خریدار ایرانی خوش می آید. غربیلک فرمان پهن تر و توپرتر طراحی شده و تسلط کافی را برای راننده به ارمغان می آورد.

 

جهت ثبت نام تست رنو کولئوس به صورت رایگان اینجا کلیک کنید.