printlogo

جنسیس خودروسازی جدید است که رویکردی متفاوت در معرفی خود انتخاب کرده است.
کد خبر : 15816
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1396 09:52:00

جنسیس خودروسازی جدید است که رویکردی متفاوت در معرفی خود انتخاب کرده است.
این خودروساز به جای تمرکز بر انحصار، موتوراسپرت و یا موانع تبلیغاتی، با تمرکز بر فاکتور انسانی فرهنگ، خود را متفاوت ساخته است.
مدیر جهانی جنسیس، Manfred Fitzgerald طی مصاحبه ای اظهار داشت: "لاکچری فراتر از محصول است. این امر به کیفیت و قابلیت احساس خاص بودن مربوط است اما به تعامل انسانی و رابطه بین ما و مشتری نیز مربوط می شود."
وی افزود این خودروساز یک تیم جهانی و یک روح جهانی دارد. وی گفت: "ما می خواهیم فرهنگ را قبل از تمام اقدامات خود قرار دهیم."
Fitzgerald از برنامه ای خبر داد که در آن از برند جنسیس برای نمایش هنرمندها و موسیقی دان های جدید و تجارب آشپزی استفاده می شود. وی اظهار داشت این برنامه می تواند در جایی مثل نیویورک اجرا شود که تنوع فرهنگی مناسبی برای ارتباط با این برند دارد.
به نظر می رسد برنامه Fitzgerald به نتیجه خواهد رسید. وی مثال دیگری در این مورد زد و گفت این برند اخیرا سدان اسپرت G70 را در کره معرفی کرده است. عرضه این محصول در کره مهم بود چرا که جنسیس دارای ریشه های کره ای است و کره ای ها به فرهنگ خود افتخار می کنند.
جنسیس عرضه این خودرو را با یک فستیوال موسیقی بزرگ برای حدود 15 هزار بازدیدکننده جشن گرفت. Fitzgerald توضیح داد که این اولین جشن به این سبک در کره بوده چرا که جنسیس نمی خواهد همچون برندهای دیگر در پیام رسانی و جذب مخاطب عمل کند.