printlogo

عرضه خودرویی ساخت چین با استانداردی که بتواند فرصتی مناسب برای حضور در بازار اروپا داشته باشد پیشرفتی قابل توجه است اما شاید جالب تر از آن، روش نوآورانه زیر برند Lynk & Co جدید جیلی برای عملکرد در اروپا پس از آغاز فروش در اواخر سال 2019 باشد.
کد خبر : 15342
تاریخ انتشار : 06 دی 1396 12:05:00

عرضه خودرویی ساخت چین با استانداردی که بتواند فرصتی مناسب برای حضور در بازار اروپا داشته باشد پیشرفتی قابل توجه است اما شاید جالب تر از آن، روش نوآورانه زیر برند Lynk & Co جدید جیلی برای عملکرد در اروپا پس از آغاز فروش در اواخر سال 2019 باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، Lynk & Co علاوه بر نام چالش برانگیز خود و ماموریت خود برای پاسخ گویی به خریداران میلیونر، ارتباط نزدیکی با ولوو دارد و قرار است طیف مدل های آن بر اساس پلتفرم CMA ساخته شوند که در مدل هایی همچون XC40 جدید نیز به کار می رود. اولین محصول مستقل این برند که شاسی بلندی به نام 01 است به تازگی در چین به فروش می رسد و به زودی مدلی کراس اوور با سقفی کوتاه به نام 02 و یک سالون معمولی به نام 03 نیز به این خط تولید اضافه می شوند.
همه این مدل ها از موتورهای سه و چهار سیلندر بنزینی همتای سوئدی این برند بهره خواهند برد البته مدل های اروپایی آن ها از نیرومحرکه هیبریدی جدیدی بهره می برند که دارای گیربکسی دو کلاجه و کمک برقی برای موتور سه سیلندر خواهد بود. مدیر Lynk & Co، Alain Visser اظهار داشت این برند تصمیم دارد تا سال 2021 به فروش سالانه 500 هزار دستگاهی در سراسر دنیا دست یابد.
تصمیم این برند برای عرضه برنامه تلفن هوشمندی که به کاربران دیگر اجازه می دهد به خودرو دسترسی داشه باشند و یا به کاربران اجازه اشتراک گذاری مالکیت را می دهد می تواند مدل ثبت نام این خودروها را به جای یک قرار اجاره معمول بیش تر به برنامه اشتراک گذاری خودرو شبیه کند. این خودروساز هم چنین تصمیم دارد برای هر یک از مدل های خود تعدادی خودروی آماده داشته باشد تا این که آن ها را بر أساس سفارش بسازد.