printlogo

شاید این روزها شاسی بلندها توجه ها را به خود جلب کرده باشند اما با توجه به تصمیم مازراتی برای توقف تولید موقت لوانته برای دومین بار در مدتی کوتاه به نظر می رسد که برخی مدل ها عملکردی ضعیف تر داشته اند.
کد خبر : 14931
تاریخ انتشار : 10 آبان 1396 13:50:00

شاید این روزها شاسی بلندها توجه ها را به خود جلب کرده باشند اما با توجه به تصمیم مازراتی برای توقف تولید موقت لوانته برای دومین بار در مدتی کوتاه به نظر می رسد که برخی مدل ها عملکردی ضعیف تر داشته اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، پس از انتشار خبر تصمیم این خودروساز برای توقف مونتاژ این شاسی بلند لوکس در کارخانه فیات کرایسلر در Mirafiori تورین به مدت دو هفته بین اکتبر و نوامبر، اکنون نیز به نقل از برخی منابع این خودروساز خبر یک توقف تولید دیگر نیز منتشر شده است.
این بار، توقف تولید لوانته به مدت 9 روز و از 22 نوامبر تا 7 دسامبر خواهد بود. مازراتی قوانین واردات جدید در چین را دلیل این امر می داند که تاثیری منفی روی تقاضا برای تنها شاسی بلند این برند داشته است. اما دبیر کل FIOM، Federico Bellono از نگرانی خود در مورد مسئله ای بزرگ تر خبر داده است.
وی اظهار داشت: " آیا مطمئنیم که این یک موقعیت موقت در بازار چین است یا در نهایت به کاهش فروش اساسی منجر خواهد شد؟"
در حالی که فیات کرایسلر از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده، مدیرعامل فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه اعلام کرده که مشکلات ساختاری در چین وجود نخواهد داشت و معتقد است که این گروه خودروسازی باید شبکه توزیع خود را گسترش دهد.
لوانته که نسخه قدرتمندتر GTS مجهز به موتور V8 و نیرومحرکه ای هیبریدی نیز خواهد داشت، تنها شاسی بلند مازراتی باقی نمی ماند چرا که مدلی کوچک تر بر اساس پلتفرم Giorgio که در آلفا رومئو استلویو نیز به کار رفته، در سال 2020 معرفی خواهد شد. اطلاعات بیش تری از این رقیب پورشه ماکان در دست نیست.