مدیرعامل آرین سرمایه، از آغاز فعالیت شرکت آرین تایر پویا به عنوان نماینده رسمی برند Bridgestone ژاپن در ایران با قیمت های رقابتی، خبر داد.
داریوش بی ریا در نشست خبری آغاز به کار نمایندگی رسمی لاستیک بریجستون در ایران، با بیان اینکه میزان تقاضا لاستیک در ایران حدود ۲۲ حلقه است، اظهار کرد: حدود ۱۴ میلیون حلقه لاستیک از نیاز بازار توسط تولید داخلی تامین می شود و سهم قابل توجهی از واردات در اختیار برندهای چینی است.
او افزود: برندهای جهانی لاستیک با نمایندگی رسمی در حال بازگشت به ایران هستند و این در حالی است که استانداردهای واردات در ایران بسیار سختگیرانه است.
بی ریا با اشاره به اینکه نمایندگی بریجستون از دی ماه سال گذشته اخذ شده است، گفت: تایرهای آرین تایر پویا در قالب سه برند بریجستون، دیتون و فایرستون به ایران وارد می شود.
او یاداور شد: تایرهای وارداتی تماما با شرایط جاده های ایران هم خوانی دارد و با توجه به شرایط جاده های ایران سفارش گذاری شده است.
مدیرعامل آرین موتور سرمایه گفت: در حال حاضر ۶۰ مدل از محصولات بریجستون امکان واردات دارد و حدود ۳۰ تا ۴۰ سایز دیگر به سبد بریجستون در ایران افزوده خواهد شد.
او در رابطه با هدف گذاری شرکت بیان کرد: هدف پنج ساله ارین تایر پویا عرضه یک میلیون حلقه تایر در پایان پنج ساله است که دستیابی به این مهم به واسطه رقابت بسیار در سایزهای ۱۳ تا ۱۵ بسیار سخت است.
بی ریا با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات وارداتی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: قیمت های تعیین شده برای محصولات بریجستون در ایران بسیار رقابتی است.
مدیرعامل ارین سرمایه خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته فروش تایر اغاز شده و هدف اصلی در دو سال آینده بازار تایرهای سایز ۱۵ و ۱۶ به بالا است.
مدیرعامل ارین سرمایه تاکید کرد: ارین تایر پویا محصولات خود را در قالب یک مجموعه واحد همراه با خدمات متنوع عرضه خواهد کرد.
او در انتها بیان کرد: بریجستون و شرکت آرین تایر پویا برای کوتاه مدت برنامه تولیدی در ایران ندارد.
این برند ژاپنی در نظر دارد با برنامهریزی دقیق و متمرکز، اقدام به عرضه محصولات خود در حوزه کاربری سواری و تجاری از طریق آرین تایر نماید.
در فاز اول واردات، محصولات مختلف این برند 86 ساله ژاپنی، شامل ECOPIA، TURANZA، POTENZA، DUELER، با سایزها و گلهای متفاوت برای خودروهای سواری و محصولات متنوع در حوزه خودروهای تجاری در نظر گرفته و عرضه میگردد.
بر اساس برنامه گسترش شبکه نمایندگان، شرکت آرین تایر پویا در پایان سال 1396 پوشش کاملی در سراسر ایران از لحاظ تعداد نقاط فروش و خدمات خود خواهد داشت.
محصولات این برند ژاپنی، به عنوان تایرهای دوستدار محیط زیست در بازارهای بین المللی شناخته شده اند و در کنار آن، رانندگی نرم، فرمان پذیری مناسب و پاسخگو بودن به تغییرات سطح جاده ها، از دیگر ویژگی های این محصولات است.
Bridgestone در 9 سال پیاپی به عنوان پرفروش ترین تایر دنیا شناخته شده است و استمرار در حفظ این رتبه، به واسطه توسعه پایدار و بهبود عملکرد در تمامی حوزه ها در این برند معتبر رخ داده است.
شرکت آرین تایر پویا، عضو جدید گروه آرین سرمایه است که پیشتر با برندهای Mitsubishi، DS، کامیونت های JAC و ماشین آلات راهسازی HITACHI حضور موفق و پررنگی در صنعت خودرو ایران داشته است.
علاقه مندان به محصولات بریجستون، می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت www.arian-tire.com مراجعه نمایند.