تابستان سال ۱۳۹۴ بود که شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی بین المللی مشهد ، برای اولین بار از خودروی تیگو ۵ که با برند چری عرضه می گردید رونمایی نمود، در اصل مدیران خودرو تصمیم گرفته بود تا محصولات لوکس تر خود را با برند چری راهی بازار ایران نماید.
شعار تکنولوژی جهانی مثل هیچکدام برای این محصول انتخاب گردید تا به بازار نشان داده شود یک چینی جدید با سبکی جدید وارد بازار کشور گردیده ، شرکت چری با بهره گیری از متخصصان برجسته بین المللی و مهندسی نوین جهانی نسل جدیدی از خودروهای خود را از سال 2014 وارد بازار نمود که خودروی تیگو5 یکی از محصولات استراتژیک این شرکت به شمار می رود
در بازار ایران نیز تیگو5 در پاییز سال 1394 وارد بازار گردید تا مشتریان ایرانی به تعریف جدید از کیفیت نسل نوین خودروهای چینی دست یابند.
گارانتی 5 سال یا 150,000 کیلومتر برای اولین بار در میان خودروهای تولید داخل و چینی مطرح می گردید تا نشان از اعتماد بالای سازنده به این محصول باشد و زنگ خطر را برای بسیاری از کهنه کاران بازار به صدا درآورد.
چری تیگو5 در طول 1 سال حضور خود در بازار کشور توانسته به فروش بالا و رضایت مشتریان ایرانی دست یابد، در ارزیابی های کیفی و رضایت مشتریان که توسط سازمان استاندارد مطرح گردیده است ، تیگو5 همراه در بالاترین رده قرار داشته است
امکانات مناسب رفاهی و ایمنی در کنار خدمات پس از فروش مناسب ، طراحی روز و کابین جادار را می توان از عوامل موفقیت این خودرو در بازار دانست .
یکی از نکات مهم درموفقیت محصولات چری و تیگو5 در بازار ایران این است که واحد تحقیق و توسعه شرکت چری همواره ارتباط تنگاتنگی را با شرکت مدیران خودرو داشته و سعی در به روز کردن محصولات خود مطابق با نیاز مشتریان ایرانی دارد
با توجه به اهمیت بازار خودروی ایران برای شرکت چری ، واحد R&D این شرکت برای حضور در سایر بازارهای خاورمیانه سعی دارد تا از تجربیات بازار ایران استفاده نماید.
مدل 96 خودروی چری تیگو5 مطابق با نیاز و خواسته و انتظارات مشتریان ایرانی در ماه های آتی وارد بازار خواهد گردید
لذا شرکت مدیران خودرو به پاس 1 سال حضور موفق شاسی بلند لوکس خود شرایط فروش ویژه ایی را برای این محصول در نظر گرفته است.