printlogo

مدیر بازاریابی چری:
مدیر بازاریابی برند چری شرکت مدیران خودرو معرفی محصول «آریزو5» را ادامه دهنده راه «تیگو5» در بازار ایران دانست.
کد خبر : 12050
تاریخ انتشار : 27 تیر 1395 12:53:00

مدیر بازاریابی برند چری شرکت مدیران خودرو معرفی محصول «آریزو5» را ادامه دهنده راه «تیگو5» در بازار ایران دانست.

بابک صدرایی، با بیان این مطلب گفت: برند چری آغاز و حرکتی قوی با معرفی تیگو5 داشت که خودروی آریزو5 نیز ادامه دهنده این راه خواهد بود و شرکت چری با بهره گیری از تیم مهندسی و طراحی بین المللی توانسته است حرکت موفقی را آغاز کند و هویت ویژه ای به محصولات خود ببخشد.

وی که در مراسم معرفی خودروی چری آریزو5 در نمایشگاه شیراز سخن می گفت، با اشاره به امکاناتی نظیر موتور دی.وی.وی.تی، 116 اسب بخاری با بهره گیری از تکنولوژی روز و همچنین امکانات ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد هرزگردی و سیستم کمکی ترمز بیان کرد که این محصول در بین خودروهای هم رده به لحاظ ایمنی کامل می باشد.

به گفته مهندس صدرایی، آریزو5 از لحاظ رفاهی نیز دارای رینگ 17 اینچی آلومینیومی، سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید، دوربین حساس به زاویه خطوط فرمان و برخی دیگر از آپشن ها است که این موارد حکایت از یک خودروی لوکس و ارزنده دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر محصول جدید روح جدیدی را به سازمان می دهد که آن روح امید و کار و کوشش ارزنده خواهد بود و قطعا آریزو5 خودرویی مناسب و با ارزش در خور شان مصرف کنندگان ایرانی خواهد بود.