اخیرا شرکت خودروسازی چین پس از معرفی فرزند خوش چهره و جذاب خود به نام آریزو5 توانست به موفقیت بسیار بالایی در بازار چین دست یابد که در نوع خود مورد توجه است.
فروش بیش از 10 هزار دستگاه در هر ماه، آمار فروش خیره کننده ای در بازار پر رقابت و مملو از برند چین است که در میان خودروسازان داخلی موفقیت بزرگی به حساب می آید.
طراحی زیبا و به روز، اندازه ابعاد مناسب و فضای جادار و موتور کم مصرف با تکنولوژی بالا، کیفیت ساخت و متریال مناسب را می توان از جمله عوامل موفقیت این فرزند جدید چری دانست.
همزمان با ورود این خودرو به بازارهای بین المللی شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا دومین محصول خود با برند چری را به زودی وارد بازار ایران نماید تا در سگمنت سدانهای متوسط رقابتی تنگانگ با رقبا را آغاز نماید.