printlogo

روزگاری نه چندان دور خودروسازان آسیایی متهم به کپی کاری از خودروهای غربی بودند؛ اما با گذشت زمان و حصول پیشرفت در این صنعت توسط خودروسازان آسیایی، آنها کم کم صاحب سبک خود شدند.
کد خبر : 11523
تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1395 09:44:00

«خبرماشین» - روزگاری نه چندان دور خودروسازان آسیایی متهم به کپی کاری از خودروهای غربی بودند؛ اما با گذشت زمان و حصول پیشرفت در این صنعت توسط خودروسازان آسیایی، آنها کم کم صاحب سبک خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، در این بین صنعت نوپای خودروسازی چین بیش از سایر کشورها متهم به کپی کاری بود که این اتهام در مورد بسیاری از برندهای چینی نیز کماکان وجود دارد.

اما یکی از برندهای چینی که  اخیرا با بهره گیری از طراحان بزرگ و بنام اروپایی توانسته شخصیت و هویتی مستقل به محصولات خود ببخشد، شرکت خودروسازی چری است که در طی این سال ها به الگوی موفقی از پیشرفت صنعت خودروسازی چین بدل گشته است.

بهره گیری از طراحان بزرگ و با تجربه ایی چون جیمز هوپ سبب گشته تا زبان طراحی این شرکت تغییر نموده و بر خلاف بسیاری از برندهای چینی محصولات این شرکت دارای شخصیت و هویت مستقل باشند.

محصولات جدید خانواده تیگو و آریزو به خوبی گویای این حقیقت می باشند  که این برند چینی به سمت داشتن هویت مستقل در حال حرکت است.

معرفی مدل آریزو 5 که اخیرا در کشور چین رونمایی گردید و به زودی نیز قرار است وارد بازار کشور گردد، نشان دهنده این حرکت است.