printlogo

مدیر سئات، واحد اسپانیایی فولکس واگن، بر حضور در بخش های پرتقاضای بازار تاکید کرد.
کد خبر : 10839
تاریخ انتشار : 07 فروردین 1395 11:49:00

مدیر سئات، واحد اسپانیایی فولکس واگن، بر حضور در بخش های پرتقاضای بازار تاکید کرد. 

سئات سال 2015 را با ثبت آماری تازه و ادامه سریال رشد فروش برای سومین سال پیاپی به پایان رساند. به طوری که در این مدت فروش سئات با 2.4% از مرز 400 هزار دستگاه  عبور کرد ولی همچنان این رشدی نیست که مد نظر فولکس واگن باشد.

لوکا ده مئو، مدیر جدید سئات گفت: مدیران پیشین سئات را در مسیر درستی قرار داده اند و می بایستی برای دستیابی به فروش بیشتر آن را دنبال کرد. اگر چه در بخش های پرطرفدار بازار رقبای قدرتمندی حضور دارند ولی سئات همچنان عقیده دارد که شرکتش قابلیت رشد و سوددهی در آن ها را دارد و سامانه سرگرمی اطلاعاتی جدید محصولات آن در این میان نقطه قوت محصولاتش به شمار میرود. 

سئات برای دستیابی به موفقیت مد نظرش بایستی سهم خود از فروش  بازار را از 5% فعلی به دست کم 20% برساند و به گفته ده مئو به مهم ترین شرکت فعال در بازار تبدیل شود. 

وی در بخش خودروهای شاسی بلند سهمی 5 درصدی را برای Ateca در نظر گرفته و عقیده دارد که فعلا فعالیت در حوزه سدان های متوسط با حاشیه سود اندکی همراه است. 

از سویی وی تغییر برند و عدم تولید محصولات منحصر  را برای وجهه برند متضرر می داند و به دنبال معرفی خودروهای جدیدی مشابه ایبیزا است.