جای شک نیست که آستون مارتین یک برند خاص است که هر ساله تعداد اندکی خودرو می فروشد.
در هر صورت این خودروساز نیز مانند دیگر شرکت ها جاه طلبی هایی دارد و یک چالش محصول در راه دارد تا سهم خود در بازار خودروهای فوق لوکس سودآور را افزایش دهد.
اندی پالمر، مدیرعامل این خودروساز در "برنامه قرن دوم" آستون مارتین که یک استراتژی متمرکز بر سه رکن تجارت است، از این توسعه خبر داد. به طور کلی این خودروساز روی هفت مدل جدید خود کار می کند.
اولین بخشی که این خودروساز بر آن تمرکز می کند خودروهای اسپرت است. این خودروساز در این بخش با خط تولیدی سه مدله به کار خود ادامه می دهد که شامل DB11 جدید که به تازگی در ژنو رونمایی شده و جایگزین های ونتیج و ونکویش می شود که کمی دیرتر معرفی خواهندشد.
دومین بخش از استراتژی جدید آستون مارتین، سدان ها را در بر می گیرد. گمان می رود این بخش شامل جایگزین Rapide و مدل چهار در این خودرو باشد که لاگوندا نامیده می شود.هم چنین شایعه شده که سالونی تمام برقی نیز در این بخش قرار خواهد گرفت.
و در آخر، آستون مارتین نیز همچون تمام خودروسازان یک شاسی بلند خواهد داشت که نقشی در فروش بهتر آن بازی می کند. این خودرو که رقیب بنتلی بنتایگا می شود، مناسب به نظر می رسد اما هنوز چیزی در این مورد تایید نشده است. شاید نسخه ای تولیدی از DBX کوپه/کراس اوور کانسپت در دست ساخت باشد.
آستون مارتین علاوه بر تمرکز بر خودروهای اسپرت و احتمال توسعه محصولات سدان و شاسی بلند، همچنان به تولید خودروهای خاص همچون Vulcan مخصوص پیست وOne-77 ادامه می دهد.