گفته می شود این خودروساز آمریکایی اعلام کرده است که کراس اوور هفت سرنشینه جدیدش بر اساس پلتفرمی دیفرانسیل جلو با آپشن چهار چرخ فعال و نیرومحرکه V6 در زیر کاپوت ساخته خواهد شد. با توجه به این پارامترها، پلتفرم دوج دورانگو کاندید مناسبی برای این خودرو به نظر نمی رسد و از آنجا که این کراس اوور نسخه ای هیبریدی شارژی خواهد داشت تنها یک پلتفرم برای آن مناسب خواهد بود. تنها نسخه هیبریدی شارژی که کرایسلر معرفی کرده برای نسل بعدی مینی ون آن است.
اگرچه این دو خودرو پلتفرمی مشترک خواهند داشت گمان می رود این کراس اوور سبکی کاملا متفاوت از این مینی ون داشته باشد. به نظر می رسد این کراس اوور از ویژگی های سبک یک شاسی بلند بهره خواهد برد. اشتراک پلتفرم به کرایسلر کمک خواهد کرد تا نیرومحرکه های مشابهی را برای این خودروها به کار گیرد.