پورشه جدیدترین نسل رودسترهای موتور وسط خود را معرفی کرد.
پورشه 718 باکستر و باکستر S که نام 718 را زنده می کند دارای موتور تخت چهار سیلندر است که در خودروی اسپرت موتور وسط پورشه 718 به کار می رفت که اواخر دهه 1950 و اوایل 1960 در رقابت های متعددی پیروز شده بود. اکنون که باکستر با موتوری توربوشارژ عرضه می شود این خودروساز آلمانی تلاش کرده تا نامی متفاوت برای آن اعلام کند تا با 911 توربو و توربو S کنونی اشتباه نشود.
باکستر استاندارد از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر تخت توربو با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 280 فوت پوند بهره می برد در حالی که باکستر S به موتور 2.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 350 اسب بخار و گشتاور 309 فوت پوند مجهز است. باکستر S هم چنین دارای توربوشارژری با هندسه توربین متغیر است که نه تنها به افزایش قدرت آن بلکه به بهبود مصرف سوخت تا 14 درصد کمک می کند.
پورشه هم چنین سیستم تعلیق این خودرو را تیون کرده و مدل های باکستر و باکستر S را به ترمزهای بهتر مجهز کرده است. به گفتهاین خودروساز تمام قسمت های بدنه این خودرو به جز در صندوق عقب، شیشه جلو و سقف تاشوی آن تغییر یافته است. در داخل این خودرو پانل داشبورد با طراحی نوین، جدیدترین نسل مدیریت ارتباط پورشه با نمایشگر لمسی زیبا تعبیه شده است. ناوبری همچنان به صورت یک آپشن در این خودرو عرضه می شود.
هر دوی این مدل ها به صورت استاندارد یا گیربکس دستی شش سرعته عرضهمی شوند. شتاب صفر تا صد باکستر 4.5 ثانیه و شتاب گیری باکستر S 4.0 ثانیه است.