کمتر از 10 سال پیش، کمترکسی باورش هم میشد که روزگاری برندهای کرهای جایی در بازار آمریکا پیدا کنند. اما این هدف گذاری امروز بوقوع پیوسته و آن هم از صدقه سر فرصت آزمون و خطا در بازار کشورهای در حال توسعهای هم چون ایران میسر شده است و حالا عبور از این مسیر به همت مردان جاده مخصوص، برای خودروسازان چینی هموار می شود. جاده مخصوصیهایی که بیش از 50 سال است فقط مونتاژ میکنند و حتی هنوز نتوانستهاند مونتاژ کار خوبی شوند، چه رسد به یک خودروساز مستقل!فارغ از این مسائل تأسفبار ، فرصتی دست داد تا محصول تازه وارد ایران خودرو یعنی هایما S7 را مورد بررسی فنی و میدانی قرار دهیم.
عکس: مهرداد صفایی مهر
گزارش کامل این مقاله را در «مجله ماشین» شماره 397 بهمن ماه 1394 مطالعه نمائید.