اینروزها خودروسازان جهانی با نگاهی نو وارد بازار ایران می شوند تا سهم بیشتری در فروش خودرو داشته باشند. از این میان چینی ها که نه تنها در بازار کشورمان بلکه در بسیاری از بازارها در حال کسب بیشتری از سهم بازار و تثبیت موقعیت خود هستند سعی می کنند تا با رویکردی جدید وارد بازار رقابتی شده و برخی از برندهای پیشرو آنها سعی در تغییر ذهنیت مشتریان دارند..
یکی از این شرکتهای پیشگام چینی در خلق تصوری جدید از تولیدات این کشور شرکت خودروسازی چری است ، که این روزها با سر زدن به برخی از نمایندگی های شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری این برند می توانید سیستم جدیدی از استاندارد سازی که شامل فضای استراحت و پذیرائی لوکس را که به زیبائی و مطابق استاندارد بین المللی بزرگترین صادرکننده خودرو چین طراحی شده را دید. محیطی که حس احترام را به مشتری داده و با پذیرائی از او این واقعیت را نشان می دهند که آنها پی به ارزش مفهوم مشتری مداری برده اند.
همزمان با ورود چری تیگو5 به عنوان اولین محصول این شرکت با برند چری ، این شاسی بلند لوکس استانداردهای ویژه ایی را با خود پدید آورد تا دید مشتریان ایرانی را نسبت به کالاهای چینی عوض نماید و نشان دهنده قدرت اژدهای زرد در تولید محصولاتی جهانی و با کیفیت باشد.
فلسفه چری از ایجاد چنین شو روم هایی این است تا به مشتریان خود این اعتماد را بدهد که شرکت چری علاوه بر تولید محصولاتی جدید و با کیفیت بالا و همچنین خدمات پس از فروش ویژه برای مشتریان خود ، به مشتری و بازدید کنندگان خود نیز احترام ویژه می گذارد تا وجه تمایز و دید یک برند را نسبت به رقبای این سگمنت بازار نشان دهد و می توان این را نکته مثبت این برند دانست احترام به مشتری در تولید محصول با کیفیت و خدمات بسیار خوب در کنار خلق فضای متفاوت برای تکریم مشتری و ایجاد حس تمایز و اعتماد.