این خودروساز ایتالیایی که به تازگی مستقل شده اگر بخواهد به سوددهی بیشتری دست پیدا کند، مسلما نیازمند ایجاد اصلاحات است.
این شرکت که پیش تر جزئی از مجموعه فیات کرایسلر بود، همیشه محدودیت سختگیرانه ای را در ظرفیت تولیدش داشت اما حالا به دنبال حذف چنین برنامه هایی است. در حالی که سقف تولید فعلی حدود 7 هزار دستگاه در سال است، تلاش میشود تا ظرفیت تولید تا سال 2019 به بیش از 9 هزار دستگاه برسد.
سرجیومارکیونه، مدیر فراری گفت: ما نیاز به دستیابی به چنین ظرفیتی داریم ولی باید ببینیم که آیا بازار پذیرای بیش از 9 هزار دستگاه هست یا نه. موسس فراری همواره عقیده داشته که شرکتش زیر میزان تقاضای بازار تولید داشته باشد لذا تا جایی که به این قانون توجه داشته باشیم همه چیز درست پیش می رود.
همچنین راه حل دیگر پیش روی فراری ورود به عرضه های جدید نظیر تولید خودروهای شاسی بلند است. در واقع این روزها اکثر خودروسازان لوکس گریزی هم به این بخش زده اند و علی رغم بی میلی اولیه گام های بزرگی برداشته اند. به علاوه آن که فراری می تواند با سرمایه گذاری بر روی بازارهای بزرگ تر و با ثبات نظیر ایالات متحده فروش خود را تضمیم نماید.