هیوندای به طور جدی در تلاش است تا برند لوکس جدید جنسیس خود را در دنیا ثابت کند.
این خودروساز با معرفی برند لوکس خود اعلام کرد که یک طراحی خودروی بلژیکی به نام Luc Donckerwolke را به عنوان مدیر مرکز طراحی هیوندای موتور استخدام کرده که قبلا در لامبورگینی و بنتلی کار کرده است. این طراح از نیمه اول سال 2016 به هیوندای می پیوندد.
قبلا نیز این خودروساز کره جنوبی اقدام به استخدام مدیر اسبق برند و طراحی لامبورگینی، Manfred Fitzgerald کرده بود. Fitzgerald دارای 12 سال تجربه در این خودروسازی ایتالیایی است و از ژانویه 2016 مدیریت برند جنسیس را بر عهده خواهد داشت. وی روی ثبت و اجرای استراتژی هایی برای برند جنسیس کار می کند تا آن را در کلاس خودروهای لوکس موفق کند.
هیوندای موتور اخیرا از برنامه معرفی شش مدل جنسیس خبر داده که یکی از آن ها جنسیس G90 رونمایی شده در اوایل ماه قبل در کره جنوبی است. دومین مدل این برند جنسیس G80 خواهد بود که نسل دوم هیوندای جنسیس با نامی جدید است. چهار مدل جدید دیگر این برند شامل سدان G70، یک شاسی بلند/کراس اوور بزرگ، یک شاسی بلند/کراس اوور متوسط و یک کوپه اسپرت خواهد بود. گمان می رود تمام این مدل ها اواخر دهه جاری در سراسر دنیا عرضه شوند.