آئودی در حال حاضر در صدد تدوین برنامه مالی سال آینده اش است و اولین اقدام آن در این زمینه به تعویق انداختن ساخت تونل بادی که پیش تر برنامه اش به تصویب رسیده بود.
پس از آن که فولکس واگن مجبور شد به دلیل صرفه جویی برای پرداخت جریمه دولت های مختلف بر سر مسئله خودروهای دیزلیش برخی برنامه هایش را حذف کند، آئودی در اقدامی مشابه برنامه احداث تونل بادش را متوقف کرد.
گفتنی است سود عملیاتی آئودی با بیش از 3.3 میلیارد دلار در نه ماهه ابتدایی سال پیش از تمامی واحدهای فولکس واگن بوده است. درابتدا بودجه سال آئودی برای چهار سال آینده رقمی معادل 18.5 میلیارد دلار بود که سهم هر سال چیزی معادل 3.71 میلیارد دلار می شد. اما این بار اکسل اشتروتبک، مدیر مالی آئودی، اعلام کرده که برنامه جدید در دست تدوین است. به کمک آن به بهبود جایگاه آئودی و دستیابی به اهداف مشخص نشده مساعدت میشود.
آئودی اعلام کرده که به دنبال صرفه جویی نیست ولی به طور قطع از برنامه های فولکس واگن پیروی می کند و به همین دلیل ساخت تونل بادرا یک سال به تعویق می اندازد.