به تازگی طراحی ذهنی از فیس لیفت ماهیندرا کوانتو منتشر شده است که گفته می شود شاید پس از عرضه، ماهیندرا کانتو (Canto) نامیده شود.
در این طراحی ذهنی بر تغییرات قسمت جلوی خودرو تمرکز شده که ظاهری تهاجمی را برای آن فراهم ساخته است. گمان می رود مجموعه چراغ های جلوی جدید با چراغ های LED دید در روز، جلوپنجره نمادین ماهیندرا با هایلایت های کرومی، سپرهای نوین و زه های بدنه ظاهری شبیه به شاسی بلند به فیس لیفت کوانتو بدهند.
احتمالا داخل این خودرو پلاستیک های بهتر و سیستم سرگرمی ارتقا یافته با برنامه BlueSense تعبیه خواهد شد. هم چنین ممکن است فیس لیفت کوانتو یا ماهیندرا کانتو به گیربکس دستی اتوماتیک شده مجهز شود که در TUV300 موجود است.
در حال حاضر، کوانتو از موتور 1.5 لیتری دیزلی سه سیلندر بهره می برد که نسخه ای کوچک شده از موتور Xylo است. احتمالا ماهیندرا موتور mHawk80 سه سیلندر به کار رفته در TUV300 را برای این مدل فیس لیفت عرضه خواهد کرد. این موتور با قدرت 84 اسب بخار و گشتارو 230 نیوتون متر در TUV300 دارای میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 18.49 کیلومتر است.
گمان می رود فیس لیفت کوانتو و S101 مدل های ماهیندرا در سال جاری را تکمیل کنند.
مخاطبان پایگاه خبری «مجله ماشین» از این پس میتوانند مهمترین اخبار روز خودروسازی ایران و جهان را در اسرع وقت روی تلفن همراه و رایانه خود دریافت کنند.
جهت عضویت از طریق لـیـنـک زیر وارد کانال پایگاه خبری «مجله ماشین» شوید و گزینه join (پیوستن) را بزنید.
telegram.me/machine_magazine