واحد تولید کننده خودروهای لوکس هوندا تایید کرد که سدان هایش در سطح مدنظرش نیستند و نیازمند توسعه در مسیری صحیح می باشند.
محصولات آکورا همواره فراز و فرود خود را داشته اند ولی این برند همچنان در صدد تغییر هویتش یا تغییر ظاهر محصولاتش بر نیامده است.
جان مندل قائم مقام مدیر هیوندای امریکا گفت: آن ها تغییرات لازم را با استراتژی مشخص خودشان انجام خواهند داد ولی مسلیما شاهد تغییرات بنیادین نخواهیم بود. علیرغم هیوندای که به کمک جنسیس به یک برند لوکس تبدیل شد و یکباره تغییرات اساسی را انجام داد.
آکورا در مسیر خود ثابت قدم است و تنها به تقویت نقاط قوت خود می اندیشد. در حال حاضر اگر آکورا بخواهد با برندهایی مثل لکسوس رقابت کند نیازمند افزایش حجم محصولاتش در نمایندگی های فروش می باشد.
جان ایکدا مدیر آکورا گفت: سدان ها در مرکز استراتژی آبی شرکت می باشد و احتمالا از راهبرد جدید شرکت دراین زمینه در نمایشگاه دیترویت ژانویه آینده رونمایی خواهد شد.
مخاطبان پایگاه خبری «مجله ماشین» از این پس میتوانند مهمترین اخبار روز خودروسازی ایران و جهان را در اسرع وقت روی تلفن همراه و رایانه خود دریافت کنند.
جهت عضویت از طریق لـیـنـک زیر وارد کانال پایگاه خبری «مجله ماشین» شوید و گزینه join (پیوستن) را بزنید.
telegram.me/machine_magazine