کد خبر : 9116 09 آذر 1394 14:39:00 دسته بندی : خودروسازان داخلی منبع : خبرماشین

همزمان با رویکردهای نوین ایساکو صورت گرفت؛

تبیین جایگاه مشتری در حوزه مرکز تماس و پذیرش ایران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدتی است، سبک نوینی در خدمت‌رسانی به مشتریان در پیش گرفته و با تشکیل کارگروه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های مختلف، سعی دارد، نقاط بهبود را به نقاط قوت تبدیل کند. این شرکت در اولین گام، رویکرد خود را از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی تغییر داده است.

تبیین جایگاه مشتری در حوزه مرکز تماس و پذیرش ایران خودرو
اخبار خودرو خودرو

ثبت نظر

نظرات خوانندگان

آخرین قیمت خودرو

1,468,000,000
0.00
1,040,000,000
0.00
1,650,000,000
0.00
1,617,000,000
2.15
1,580,000,000
0.32
496,000,000
-1.59
840,000,000
7.69
1,132,000,000
1.80
1,566,000,000
0.00

پربازدیدترین

آخرین اخبار

مکاسب نیوز
کوشا خودرو
اتوخسروانی
تیگارد
تجارت سرا
آمیکو
پتروتکس
میتسوبیشی 30 آبان