این شرکت که به طور جدی از بهران جهانی صدمه دیده بود برنامه صرفه جویی سختگیرانه ای را در دستور کار قرار داد و با تغییر راهبرد تولیدی خود حتی تعدیل نیرو توانست از پس مشکلات پیش رویش برآید.
اولوف پرسن مدیر ABدر بیانه ای گفت :با پایان گرفتن سه ماهه اخیر در نیمه راه برنامه راهبردی جدید خود قرار گرفتیم و تصمیم داریم آن را تا سال 2015 ادامه دهیم تا رشد مورد نظر برای سود دهی دست پیدا کنیم.
در آمدهای قبل از کسر مالیات سه ماهه دوم ولوو اگر چه مطابق سطح انتظار بالای کارشناسان نبود ولی 3.56 میلیارد کرون (521میلیون دلار) را برای این شرکت به همراه داشت.
این میزان از درآمد که رشدی 2.4 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه به سال گذشته نشان می دهد ناشی از فروش دست کم 53200 دستگاه از محصولات ولوو بود.