علیرغم رشد زیربرندهای الفبایی شامل AMG، F، M، N، RS و SVO برای دیگر برندها، مزدا حرف دیگری را به خط تولید خود اضافه نخواهد کرد.
در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2015 هفته جاری Masamichi Kogai، رئیس و مدیرعامل مزدا طی مصاحبه ای تایید کرد طرفداران MPSمنتظر آینده ای قابل پیش بینی نباشند.
Kogai اظهار داشت سیاست مزدا بر تکنولوژی و نوآوری متمرکز است و عملکرد و لذت رانندگی به عنوان بخشی از ذت تمام خودروهای مزدا محسوب می شود.
وی گفت: "هیچ نیازی به زیر برند مزدااسپید یا MPS نیست چرا که تمام مدل های مزدا دارای لذت رانندگی هستند."
وی افزود اگرچه منطقی به نظر می رسد اما مزدا برنامه ای برای قرار دادن موتور 2.5T اسکای اکتیو CX-9 مدل 2016 جدید در جایگاهی بالاتر از CX-5، مزدا 3 و مزدا 6 ندارد.
چنین سیاستی این تصویر را ایجاد می کند که مزدا ایده برند لوکس مجزایی همچون رقبای آسیایی خود از جمله لکسوس تویوتا، اینفینیتی نیسان و اخیرا جنسیس هیوندایرا بازبینی خواهد کرد.
به گفته Kogai، هر برند یا خط تولید مدل دیگر موجب انحراف از توسعه برند و خط تولید مزدا می شود که هنوز به طور جدی بر فلسفه محصولات استثنایی با قیمت های مقرون به صرفه تاکید دارد.
مخاطبان پایگاه خبری «مجله ماشین» از این پس میتوانند مهمترین اخبار روز خودروسازی ایران و جهان را در اسرع وقت روی تلفن همراه و رایانه خود دریافت کنند.
جهت عضویت از طریق لـیـنـک زیر وارد کانال پایگاه خبری «مجله ماشین» شوید و گزینه join (پیوستن) را بزنید.
telegram.me/machine_magazine