Uyttenhoven افزود عرضه شاسی بلندی کوچک از لکسس غیرممکن نیست و چنین مدلی برای این برند مناسب است اما تولید آن را تایید نکرد.
لکسس در پی کوچک و متنوع کردن طیف مدل های خود به منظور کاهش وابستگی به بازار آمریکای شمالی است.
مدیر لکسس در اروپا اظهار داشت تمایلات در بازارهای اروپا، چین و ژاپن تا حدودی همسو است و با وجود تقاضا برای مدل های کوچک تر به لکسس این امکان را می دهد تا محصولات خود را گسترش دهد.
وی خاطرنشان شد خودروهای پرمیوم هر روز کوچک تر می شوند و حدود 60 درصد مدل های پرمیومی که در اروپا فروخته می شوند قیمتی کم تر از 40 هزار یورو دارند. Uyttenhoven گفت: "بازار خودروهای پرمیوم با خودرویی به کوچکی A1 شروع می شود."
از طرف دیگر، به نظر Uyttenhoven موتور چهار سیلندر در LS لکسس آینده ای ندارد و ممکن است تکنولوژی سوخت سلولی برای بهره وری در این بخش مناسب تر باشد.