پس از گذشت یک ماه کامل از رسوایی آلایندگی خودروهای فولکس واگن، این شرکت با افت فروش ماهانه در بازار اروپا مواجه شد.
فروش فولکس واگن در بازار اروپا با اختصاص 25.2% از تعداد خودروهای شماره گذاری شده بازار ماه اکتبر اروپا افتی 26.1 درصدی دانست.
همچنین میزان سهم فروش فولکس واگن در این بازار 0.8% کاهش یافت که اولین افت از ماه می تاکنون است.
کارشناسان عقیده دارند که مهم ترین عامل این افت رسوایی آلایندگی خودروهای فولکس واگن بوده است و باعث شروع روند رو به افت این شرکت شد. به طوریکه نه تنها فولکس موفق به پیشگیری وقوع ضرردهی نشد بلکه شرایط ویژه آن اوضاع را وخیم تر هم کرد.
در حال حاضربرند خودروهای سواری فولکس واگن شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارد و نه تنها زیر بار جریمه ها قرار گرفته بلکه اعتماد مشتریانش را نیز تا حد زیادی از دست داده است. فواکس واگن نیز این مسئله را تایید کرده و اذعان داشته که فروش کم خودروهای دیزلیش تاثیر سویی بر میزان فروش کلی دربازار اروپا داشته است.
مخاطبان پایگاه خبری «مجله ماشین» از این پس میتوانند مهمترین اخبار روز خودروسازی ایران و جهان را در اسرع وقت روی تلفن همراه و رایانه خود دریافت کنند.
جهت عضویت از طریق لـیـنـک زیر وارد کانال پایگاه خبری «مجله ماشین» شوید و گزینه join (پیوستن) را بزنید.
telegram.me/machine_magazine