با حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، سید رضا حسینی به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.
در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید ایساکو که در این شرکت برگزار شد، عباس ملکی تهرانی - قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، در سخنانی، شان و منزلت مشتریان را بسیار بالاتر از خدماتی دانست که به آنان داده میشود و گفت: ما باید در ارایه خدمات بهگونهای عمل کنیم که مشتری ایرانی از زمان تحویل خودرو به شبکه خدمات پس از فروش تا دریافت مجدد آن، پروسهای را منطبق بر استانداردهای جهانی بگذراند.
وی مشتری مداری را رمز موفقیت در تثبیت، توسعه و حضور ایران خودرو در بازارهای داخلی و منطقهای عنوان کرد و افزود: برای ایجاد تحول و جلب اعتماد مشتریان در خدمات پس از فروش برنامه داریم.
در جلسه معارفه مدیرعامل جدید ایساکو، سیدرضا حسینی نیز در سخنانی از اعتماد مدیریت ارشد ایران خودرو به او برای سپردن این مسوولیت تشکر کرد و گفت: خدمات پس از فروش از پیچیدهترین و سنگینترین فعالیتها در صنعت خودرو است و سلیقه و خواست مشتریان طیف وسیعی را در بر میگیرد و باید بتوانیم خواست این طیف وسیع را محقق سازیم.
حسینی افزود: ما متعهد هستیم تا با حداکثر ظرفیت و پتانسیلهای موجود، بیشترین ارزش افزوده را ایجاد و همافزایی در جهت منافع گروه صنعتی ایران خودرو داشته باشیم.
در این جلسه نمکین - مدیرعامل سابق ایساکو نیز تعداد شاغلان در شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو را بین 24 تا 25 هزار نفر دانست و گفت: در سالهای اخیر ایساکو همواره در اوج افتخار بوده، اما این کافی نیست و مسیر خدمت یک مسیر بی پایان است.
رضا حسینی - مدیرعامل جدید ایساکو دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک است و فعالیت خود را از سال 75 در شرکت خودروسازان فتح آغاز کرده است. وی از سال 79 تا 82 در ایران خودرو و از سال 82 تا سال 94 در ایران خودرو دیزل مشغول به فعالیت بوده است.
وی جانشین مدیر مهندسی تولید، مدیر مهندسی طراحی فرایند و معاونت مهندسی در شرکت ایران خودرو دیزل، رئیس هیات مدیره شرکت تاپ خودرو، رئیس هیات مدیره شرکت ستاره ایران و مدیرعامل شرکت ستاره ایران بوده است.
منبع: ایسنا