خودروسازی که قبلا با نام فیسکر شناخته می شد به تازگی با نام کارما اتوموتیو احیا شده است.
این سازنده خودروهای الکتریکی که اکنون در مالکیت بیلیونر چینی، Lu Guanqiu از شرکت Wanxiang Group Corp. است اکنون نام تنها مدل تولیدی خود یعنی سدان کارما را برای نام برندش انتخاب کرده است. کارما اتوموتیو بار دیگر در کالیفرنیا راه ندازی شده و دارای 300 کارمند است. به نظر می رسد این خودروساز پس از ورشکستگی که دلیل آن عدم توانایی برای پرداخت 139 میلیون دلار وام دولت ایالات متحده بود اکنون رویکرد خود را تغییر داده است.
خودروی کارما سال آینده مجددا عرضه خواهد شد اما بازار درنظر گرفته شده برای آن خودروهای برقی بیش تر نسبت به بازار قبلی فیسکر کارما خواهد داشت. تسلا به تازگی مدل X جدید خود را معرفی کرده است در حالی که شورلت نسل بعدی ولت و بی ام و زیر برند i را برای این بازار دارد. گمان می رود طراحی کارمای تولیدی تا حد زیادی بی تغییر باقی بماند. این خودرو همچنان مدلی هیبریدی شارژی بوده و طیف حرکتی بیش تر از 563 کیلومتر با یک بار شارژ و یک مخزن سوخت خواهد داشت.طیف حرکتی تمام برقی این خودرو حدود 80 کیلومتر خواهد بود که قابل قیاس با ولت جدید است.
به گفته مدیرعامل کارما اتوموتیو، Tom Corcoran، این خودروساز به تولید Atlantic ادامه می دهد که قبل از تعطیلی فیسکر در خط تولید بود. این خودرو به تدریج به مدلی تمام برقی تبدیل می شود که مستقیما با تسلا رقابت می کند.