جنرال موتورز عقیده دارد واحد هندی آن خواهد توانست ظرف پنج سال آینده به سوددهی برسد.
جنرال موتورز تلاش دارد از طریق کاهش هزینه ها و عرضه طیف گسترده تری از محصولات در هند فروش خود در این بازار بزرگ را افزایش دهد. جنرال موتورز بیش از دو دهه است که در هند فعالیت دارد اما اخیرا به دلیل وضعیت اقتصادی این کشور با افت فروش و ضرر 38.5 میلیون روپیه ای (581 میلیون دلاری) مواجه شده است. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم دارد با سرمایه گذاری مبلغ یک میلیارد دلار در هند این کشور را به قطب صادراتی خود تبدیل کرده و محصولات بومی بیشتری را در آن تولید نماید.
آرونید ساکسنا، مدیر جی ام هند، گفت: ظرف پنج سال آینده به وضعیت متوازنی خواهیم رسید و بیش از 70% از قطعات مورد نیاز را به صورت بومی تولید خواهیم نمود. گفتنی است اگرچه فروش خودروهای سواری هند درسال مالی منتهی به مارس 2015 حدود پنج درصد افزایش داشت ولی اکثر خودروسازان بزرگ همچون جی ام، فولکس واگن، اشکودا، فورد و رنو با افت دو رقمی فروش محصولاتش مواجه شدند.