کد خبر : ۶۹۹ ۲۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷:۰۰ دسته بندی : خودروسازان داخلی منبع : خبرماشین

مدیرعامل شرکت مزدا یدک با اشاره به اقدامات شرکت در بکار گیری استانداردهای نوین در شبکه خدمات پس از فروش ، گفت : این دانش که منطبق بر استانداردهای روز خدمات پس از فروش در خودروسازان پیشرو دنیا بویژه کمپانی مزدا است ، می تواند بعنوان الگو و نمونه ای ، پیش روی سایر شرکتهای خدمات پس از فروش برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان قرار گیرد.

سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی های مزدا یدک به 85 درصد ارتقاء می یابد
مزدا یدک

ثبت نظر

نظرات خوانندگان

آخرین قیمت خودرو

۸۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۹۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۶۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۶۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۶۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳۹۴,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۶۴۲,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۶۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۱,۲۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۵,۳۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۰۴۷,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۰۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۲,۲۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰
۳,۰۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۰.۰۰

پربازدیدترین

آخرین اخبار

کوشا خودرو
اتوخسروانی
تیگارد
تجارت سرا
آمیکو
لاماری وارداتی دی
آرتابان