محمدرضا بابائی سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی ها را در سال ۱۳۹۱ ، حدود ۷۴ درصد اعلام کرد و گفت : این رقم در سال گذشته به ۷۹ درصد رسید و پیش بینی می شود در سال ۱۳۹۳سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی ها به ۸۵ درصد ارتقاء یابد.
مدیرعامل شرکت مزدا یدک همچنین با اشاره به توسعه کمی شبکه نمایندگی ها در سال ۱۳۹۳ اظهار داشت : مطابق برنامه توسعه شبکه نمایندگی های گروه بهمن ، در سال ۹۳ با ایجاد نمایندگی ها منطبق بر تحلیلهای انجام شده ، سطح دسترسی مشتریان به نمایندگی ها بهبود قابل ملاحظه ای خواهد یافت.
وی در ادامه با توجه به افزایش سرعت خدمات رسانی سیار، از نوسازی کامل ناوگان امدادی و تجهیز شبکه نمایندگی ها به خودروهای امدادی کاپرا خبر داد و گفت : در فاز اول تعداد ۷۰ دستگاه خودروی کاپرا دوکابین تجهیز و تحویل شبکه شده است و برای باقی نمایندگان واجد شرایط، تا پایان تیرماه سال جاری برنامه ریزی شده است.
وی تصریح کرد : قطعا این اقدامات کاهش متوسط زمان انتظار مشتریان حوزه امداد تا سطح ۲۵ دقیقه را به دنبال خواهد داشت.
وی همچنین به اقدامات کیفی صورت گرفته در شبکه نمایندگی ها و شرکت اشاره کرد و گفت : ارتقاء رضایتمندی مشتریان از ۷۶ درصد در سال ۱۳۹۲ به ۷۸ درصد در سال ۱۳۹۳ ، از برنامه هایی است که امید است به فضل الهی محقق گردد.
منبع: خبرخودرو