کد خبر : 699 21 تیر 1393 11:57:00 دسته بندی : خودروسازان داخلی منبع : خبرماشین

مدیرعامل شرکت مزدا یدک با اشاره به اقدامات شرکت در بکار گیری استانداردهای نوین در شبکه خدمات پس از فروش ، گفت : این دانش که منطبق بر استانداردهای روز خدمات پس از فروش در خودروسازان پیشرو دنیا بویژه کمپانی مزدا است ، می تواند بعنوان الگو و نمونه ای ، پیش روی سایر شرکتهای خدمات پس از فروش برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان قرار گیرد.

سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی های مزدا یدک به 85 درصد ارتقاء می یابد
مزدا یدک

ثبت نظر

نظرات خوانندگان

آخرین قیمت خودرو

1,468,000,000
0.00
1,040,000,000
0.00
1,650,000,000
0.00
1,617,000,000
2.15
1,580,000,000
0.32
496,000,000
-1.59
840,000,000
7.69
1,132,000,000
1.80
1,566,000,000
0.00

پربازدیدترین

آخرین اخبار

مکاسب نیوز
کوشا خودرو
اتوخسروانی
تیگارد
تجارت سرا
آمیکو
پتروتکس
میتسوبیشی 30 آبان