لکسس اعلام کرده است NX مدل 2015 در دو نسخه NX 200t با موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ و NX 300h هیبریدی عرضه خواهد شد که تعداد خودروهای هیبریدی این برند را به شش مدل می رساند.
NX 300h هیبریدی دارای سیستم E-Four AWD لکسس با یک موتور الکتریکی است که در صورت لزوم محور عقب را به حرکت در می آورد در حالی که محور جلوی این خودرو با نیروی بنزینی یا الکتریکی یا ترکیبی از آن دو به حرکت در می آید.
گفته می شود سیستم E-Four باعث کاهش سوخت و انرژی خواهد شد چرا که تنها در صورت لزوم از ساختار چهار چرخ محرک بهره می برد. موتور عقب این خودرو زمانی که NX در حالت احیای ترمز باشد به عنوان یک ژنراتور عمل می کند.
این خودرو نسخه F SPORT نیز خواهد داشت که از موتور توربوشارژ بهره برده و NX 200t F SPORT نامیده می شود. رینگ های مخصوص، آینه های کناری مشکی و تودوزی منحصر به فرد و صندلی های اسپرت جلو بسته ارتقایی این نسخه را کامل می کنند.
لکسس اعلام کرده برای اولین موتور بنزینی توربوشارژ خود ساختار موتور کاملا جدیدطراحی کرده است. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ تزریق مستیقم از یک سیستم کنترل سوپاپ پیشفرته بهره می برد. این موتور قدرت 235 اسب بخار و گشتاور 349 نیوتون متر تولید می کند.
لکسس موتور 2.5 لیتری بنزینی2AR-FXE خود را به طور ویژه برای NX 300h مدل 2015 تیون کرده است.
گمان می رود قیمت و میزان مصرف سوخت این خودرو به زودی اعلام شود.