لکسس اعلام کرده است NX مدل ۲۰۱۵ در دو نسخه NX ۲۰۰t با موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ و NX ۳۰۰h هیبریدی عرضه خواهد شد که تعداد خودروهای هیبریدی این برند را به شش مدل می رساند.
NX ۳۰۰h هیبریدی دارای سیستم E-Four AWD لکسس با یک موتور الکتریکی است که در صورت لزوم محور عقب را به حرکت در می آورد در حالی که محور جلوی این خودرو با نیروی بنزینی یا الکتریکی یا ترکیبی از آن دو به حرکت در می آید.
گفته می شود سیستم E-Four باعث کاهش سوخت و انرژی خواهد شد چرا که تنها در صورت لزوم از ساختار چهار چرخ محرک بهره می برد. موتور عقب این خودرو زمانی که NX در حالت احیای ترمز باشد به عنوان یک ژنراتور عمل می کند.
این خودرو نسخه F SPORT نیز خواهد داشت که از موتور توربوشارژ بهره برده و NX ۲۰۰t F SPORT نامیده می شود. رینگ های مخصوص، آینه های کناری مشکی و تودوزی منحصر به فرد و صندلی های اسپرت جلو بسته ارتقایی این نسخه را کامل می کنند.
لکسس اعلام کرده برای اولین موتور بنزینی توربوشارژ خود ساختار موتور کاملا جدیدطراحی کرده است. موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ تزریق مستیقم از یک سیستم کنترل سوپاپ پیشفرته بهره می برد. این موتور قدرت ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متر تولید می کند.
لکسس موتور ۲.۵ لیتری بنزینی۲AR-FXE خود را به طور ویژه برای NX ۳۰۰h مدل ۲۰۱۵ تیون کرده است.
گمان می رود قیمت و میزان مصرف سوخت این خودرو به زودی اعلام شود.