هیچ تغییر دیگری در بدنه این خودرو دیده نمی شود و حتی رینگ های هر دو نسخه بنزینی و دیزلی آن طراحی یکسانی دارند.
نسخه های بنزینی موبیلیو بین 1131 تا 1160 کیلوگرم وزن خواهند داشت. برخلاف نسخه دیزلی این خودرو که شعاع چرخش 5.4 متر دارد شعاع چرخش موبیلیو بنزینی 5.2 متر است. هوندا اعلام کرده موقعیت موتور عاملی برای تعیین شعاع چرخش است.
تمام نسخه های دیزلی موبیلیو مانند امیز به صورت استاندارد دارای ABS و EBD خواهند بود.
نیروی موبیلیو بنزینی از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر i-VTEC با قدرت 119 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتون متر به کار رفته در سیتی تامین می شود. تنها یک گیربکس دستی پنج سرعته برای این نسخه ارائه می شود و ممکن است نسخه اتوماتیک CVT بر اساس نیاز بازار برای آن در نظر گرفته شود.
موبیلیو بنزینی شتاب صفر تا صد 12-13 ثانیه و بیشینه سرعت محدود 140 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.
موبیلیو بنزینی در مقایسه با ارتیگا بنزینی قدرتمندتر به نظر می رسد.
موبیلیو بنزینی در مقایسه با نسخه بنزینی آن 85 کیلوگرم سبک تر است. وزن کم تر این خودرو باعث حالت ارتجاعی تر آن می شود و کیفیت سواری آن را بهتر می کند.
ترمزها و ویژگی های ایمنی این خودرو مشابه موبیلیو دیزلی است. البته چنان چه گفته شد نسخه های دیزلی موبیلیو دارای ABS و EBD خواهند بود در حالی که این تجهیزات تنها در نسخه های ممتاز و متوسط مدل بنزینی آن عرضه می شوند.
هوندا ادعا می کند میزان مصرف سوخت این خودرو 1 لیتر در هر 17.3 کیلومتر است و در شرایط رانندگی نرمال این میزان به 1 لیتر در هر 12.5 کیلومتر رسیده است.
گمان می رود موبیلیو بنزینی قیمتی در حدود 10002 تا 10419 دلار داشته باشد.