شرکت ایساکو برای سومین سال متوالی رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین خودروسازان داخلی کسب کرد.
در سال جاری شرکت ایساکو توانست با تلاش پرسنل و شبکه گسترده نمایندگی های مجاز جایگاه نخست خدمات پس از فروش را در رقابت با سایر خودروسازان از آن خود کرده و برای سومین بار رتبه اول را در تاریخ ادواری این ارزیابی ها به دست آورد.
ارتقای کیفیت و مشتری مداری از اهداف کلان و بسیار مهم گروه صنعتی ایرانخودرو بوده که نتایج ارزیابی های اخیر، بیانگر حرکت در مسیر دست یابی به این مهم بوده است.
ویژگی خاص و برتری این دورهاز ارزیابی ها، کسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارایه شده به تمامی محصولات ایرانخودرو است و این در حالی است که تنوع محصول و تعداد نمایندگی های ارزیابی شده نسبت به سایر خودروسازان فاصله معنا داری داشته و قابل قیاس با واردکنندگان خودرو به لحاظ کمی و تعدادی نیست.
بر اساس این گزارش با تعریف و تدوین پروژه ها و برنامه های کیفی در تمامی حوزه ها سعی شده فاصله ها با استانداردهای جهانی کم شده و رضایت حداکثری مشتریان سرلوحهتمامی فعالیت ها قرار گیرد.
بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، شرکت ایساکو با به دست آوردن امتیاز کل 91/82 برای ششمین سال متوالی و با کسب بالاترین امتیاز ، جایگاه خود را به عنوان برترین ارایه دهنده خدمات پس از فروش در بین 41 شرکت در کشور تثبیت کرد.