دولت فیلیپین در صدد است این شرکت را به بازار مرکزی عرضه خودرو در منطقه تبدیل کند و خودروسازان ژاپنی بیشتری را فعالیت در این کشور ترغیب نماید.
رئیس جمهوری فیلیپین گروه های تجاری متعددی از ژاپن را ملاقات کرده و با ارئه پیشنهاداتی در راستای کاهش و یا معافیت مالیاتی تلاش ها برای جذب سرمایه گذاری آنان در کشورش داشته است.
از سویی فیلیپین دارای نیروی کار ارزان است و همین امر می تواند تاثیر بسزایی در مدیریت هزینه ها و صرفه جویی در تولید خودروسازان گردد. به علاوه موقعیت جغرافیایی این کشور نیز امکان دسترسی آن به بازار های منطقه ای بسیاری را فراهم می کند اما مهم ترین نقطه ضعیف این کشور که می تواند نظیر سرمایه گذاری را تغییر دهد قیمت بالای انرژی در آن است.
حال باید دید در شرایطی که بازار چین در رکود به سر می برد و رونده رشدی همچون گذشته ندارد، فیلیپین تا چه حد در تغییر نظر خودروسازان بزرگ ژاپنی موفق خواهد بود.