کد خبر : 6108 08 تیر 1394 15:13:00 دسته بندی : خودروسازان داخلی منبع : خبرماشین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : امروز از ابزارهایی که می تواند منجر به مزیت رقابتی در شرکت های خودروساز شود توجه به حوزه خدمات پس از فروش است، این همان نگاه مشتری گرایی یا مشتری محوری است که می تواند به سودآوری بیشتر ، افزایش درآمد و رشد سهام و جایگاه صنعت خودروی کشور کمک نماید.

نگرانی و بی اعتمادی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان
مشتری خودرو

ثبت نظر

نظرات خوانندگان

آخرین قیمت خودرو

1,468,000,000
0.00
1,040,000,000
0.00
1,650,000,000
0.00
1,617,000,000
2.15
1,580,000,000
0.32
496,000,000
-1.59
840,000,000
7.69
1,132,000,000
1.80
1,566,000,000
0.00

پربازدیدترین

آخرین اخبار

مکاسب نیوز
کوشا خودرو
اتوخسروانی
تیگارد
تجارت سرا
آمیکو
پتروتکس
میتسوبیشی 30 آبان