هوندا تا سال 2020 برای تولید انبوه خودروهای هیدروژنی خود برنامه ای ندارد.
این خودروساز ژاپنی به تازگی از جدیدترین نسخه کانسپت FCV خود رونمایی کرده که توسط توماس برچمن، مدیر توسعه نیرومحرکه هوندا، به عنوان خودرویی نزدیک به تولید معرفی شده است. چند سال است که این خودروساز روی سرمایه گذاری و ساخت خودروهای سوخت سلولی کار می کند و اولین مدل از این خودروها را در سال 2007 با FCX معرفی کرد.
جدیدترین کانسپت سوخت سلولی این خودروساز یعنی FCV دارای مخزن سوخت سلولی هیدروژنی یگانه با طیف حرکتی 482 کیلومتر و قابلیت سوخت گیری مجدد در پنج دقیقه است. مخزن سوخت سلولی FCV کانسپت در مقایسه با FCX دارای قدرت 3.1 کیلووات بر لیتر است که علیرغم کاهش سایز 30 درصدی مخزن، 60 درصد افزایش داشته است.
اگرچه این خودروساز آمادگی اعلام جزئیات تولید FCV را ندارد برچمن اظهار داشته که هوندا تمایلی به فروش آن در تعداد اندک ندارد.