سوزوکی در تبلیغاتش خود را «متخصص ماشین های کوچک» معرفی می کند و البته دریافتن چرایی انتخاب این عنوان آن قدرها هم دشوار نیست؛ چرا که در سال های اخیر بیشتر شاهد معرفی خودروهای کوچک و جمع و جور توسط این خودروساز شرقی بوده ایم. حالا، اما سوزوکی، جایگزین مناسب تری برای بازار هدف دو ساخته کوچک خود یعنی «آلتو» و «اسپلش» دارد: «سلریو»، ماشینی که البته بعید به نظر می رسد بتواند نظر خریدارانی که به دنبال یک هاچ بک زیبا و جمع و جور مثل «رنو توئینگو» یا «فیات 500» هستند را به خود جلب کند؛ و البته یک مزیت رقابتی بزرگ دارد؛ قیمت. فرصت یافتیم ضمن آزمایش رانندگی، یکی از ارزانترین ماشینهای بازار اروپا را مورد بررسی میدانی قرار دهیم.
گزارش کامل این مقاله را در «مجله ماشین» شماره 389 خرداد ماه 1394 مطالعه نمائید.