سریال فراخوان های این شرکت با جمع آوری رقم سرسام آور 2.6 میلیون دستگاهی محصولات به دلیل مشکل استارت آنها آغاز شد و حتی بحث هایی پیرامون آن به کنگره ایالات متحده نیز رسید. بعد از آن هم فراخوان 33 هزار دستگاهی سدان شورولت کروز و درگیری جی ام با مسئله کیسه های هوای مسئله دار آن اوضاع این غول خودروسازی امریکایی را بیش از پیش تیره و تار کرد.
ماری بارا با این فراخوان ها گفت : ما داده های واصله را بررسی و تصمیم درست را در موردشان خواهیم گرفت. لذا اگر با مسئله برخورد کنیم به سرعت درصدد رفع آن برخواهیم آمد.
منبع: خبرخودرو