مشتریان شرکت خدمات فنی رنا از این پس میتوانند باارسال پیامک به شماره 50002346139 از اصلی بودن قطعات یدکی خودرو هنگام خرید قطعه مطمئن شوند.
شرکت خدمات فنی رنا ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و افزایش ضریب اطمینان هنگام خرید قطعه، با ایجاد سامانه ارسال پیامک، امکانی را فراهم آورده است که بر اساس آن، مشتریان میتوانند هنگام خرید قطعات جهت اطلاع از اصلی بودن آن، شماره هولوگرام بستهبندی قطعه را به سامانه اطلاعرسانی 50002346139 پیامک نمایند تا بلافاصله از اصالت آن مطمئن شوند.
شرکت خدمات فنی رنا اعلام کرد: مشتریان خودروهای سنگین گروه خودروسازی سایپا در هنگام خرید قطعات یدکی حتما به بستهبندی و آرم و نشان رنا بر روی قطعات دقت نمایند؛ چراکه نصب قطعات غیر اصلی، بی کیفیت و تقلبی موجود در سطح بازار آسیبهای جبران ناپذیری به خودرو وارد مینماید.
قطعاتی که از تاریخ 01/11/93 به بعد بین شبکه نمایندگیها توسط شرکت خدمات فنی رنا توزیع میگردد با الصاق هولوگرام جدید بوده و کماکان قیمت یکسان و دارای 6 ماه گارانتی می باشد.
این گزارش می افزاید: تمام قطعات توزیع شده از سوی خدمات فنی رنا دارای استاندارد و سطح کیفی مورد تایید خودروساز بوده و مشتریان گرامی می توانند قطعات اصلی را از شبکه توزیع خدمات فنی رنا در سراسر کشور با قیمت های یکسان تهیه نموده و در ازای خرید، از فروشنده فاکتور رسمی دریافت نمایند.
به منظور اطمینان مشتریان از صحت شبکه توزیع، لیست نمایندگی ها و عاملین فروش قطعات در سایت خدمات فنی رنا به نشانی www.rena.ir قابل مشاهده می باشد.
منبع: خبرخودرو