یک وب سایت چینی گزارش کرده است که سرمایه گذاری مشترک شانگهای- جی ام در غرفه شورلت یک خودروی کانسپت به نام FNR را برای اولین بار به نمایش در می آورد.
FNR مخفف عبارت Find New Roads (جاده های جدید پیدا کن) است که شعار تبلیغاتی جهانی شورلت محسوب می شود. این کانسپت یک خودروی الکتریکی است که در مرکز فنی خودروی Pan Asia جنرال موتورز طراحی شده و دارای ویژگی هایی همچون اتوپایلت، کنترل ژست، شارژ بی سیم و تعدادی از کنترل های روبوتیک هوشمند برای سواری راحت است.
جنرال موتورز در نمایشگاه خودروی پکن سال 2013 یک کانسپت آینده نگرانه به نام EN-V 2.0 را معرفی کرد. این خودرو دارای سیستم های مخابراتی- کامپیوتری هوشمند، هدایت خودران و ارتباط خودرو با خودرو بوده و به عنوان راه کار جابه جایی در شلوغی و آلایندگی شهری معرفی شده است. FNR می تواند تجربه دیگری از جنرال موتورز برای حمل و نقل در آینده باشد.