لکسوس IS F چنان چه این خودروساز ژاپنی انتظار داشت در کلاس خودروهای لوکس عملکرد بالا جا نیفتاد. لکسوس امیدوار بود این خودرو در سطح رقابت با بی ام و M3 قرار بگیرد اما IS F بر خلاف انتظارات پیش رفت و حتی به روز رسانی های سبک و طراحی مشابه IS استاندارد را نیز نداشت. اما اکنون با معرفی RC F و عرضه آن تا قبل از پایان سال جاری، نیاز به گیربکس دو کلاجه برای این مدل ها بیش تر حس می شود.
به همین دلیل، تویوتا موتوراسپرت GmbH در حال ساخت گیربکسی به نام manual-shift است که احتمالا نسخه ای دو کلاجه خواهد بود. مدیر فعالیت های تجاری تویوتا موتوراسپرت GmbH، Rob Leupen طی مصاحبه ای از ساخت این گبرکس خبر داد. وی هم چنین اظهار داشت نسخه هیبریدی نسل بعدی IS F نیز به همراه گیربکس دو کلاجه جدید در دست ساخت است. به گفته وی نسل بعدی IS F طی دو یا سه سال آینده عرضه خواهد شد.