هرچه کوچکتر بهتر! این شعاری است که گویا این روزها الگوی سازندگان مطرح جهان شده، از موبایل، کامپیوتر و تبلت تا خودرو و سازههای مسکونی. شلوغی و ترافیک بیمورد شهرها و میل به استفاده از خودروهای شخصی با وجود گرانی سوخت و نامهربانی با صنایع حمل و نقل عمومی، فرصت خوبی برای سازندگان و واردکنندگان خودرو فراهم آورده تا روی به تولید و واردات اتومبیلهای کوچک و کم مصرف بیاورند. یکی از تازهواردان این عرصه میتسوبیشی میراژ بوده که پس از معرفی در سی ام مهرماه سال گذشته (1393) راهی خیابانهای پر هیاهوی کشور شده است.
عکس: کمیل دادپور
گزارش کامل این مقاله را در «مجله ماشین» شماره 388 اردیبشهت ماه 1394 مطالعه نمائید.