رانندگان در بازار خانگی محصولات هیوندای و کیا، همچنان بیش از گذشته به دنبال خرید خودروهای هیبریدی و دیزلی کم مصرف تری در مقایسه با نمونه های گازوئیلی قدیمی هستند و این روند رهمچنان علی رغم افت 25 درصد بهای سوخت ادامه دارد.
مشتریان کره ای از عدم افت قیمت خودرو به مبالغ پیشین ناراضی هستند. گفتنی است کره جنوبی همواره به عرضه سوخت با قابلیت های مختلف در سراسر کشورش مشهور بوده و در برخی جایگاه های سوخت آن بنزین با 50% قیمت کم تر در مقایسه با جایگاه های دیگر عرضه می شود. لذا اکثر رانندگان کره ای از برنامه های اندرویدی و یا ios هوشمند برای یافتن بهترین و ارزان ترین جایگاه سوخت استفاده می کنند. از سویی اذهان عمومی همواره از شرکت های نفتی در خواست اصلاح سریع قیمت انواع سوخت را دارند و آن ها را به تعلل در این زمینه با هدف سودجویی بیشتر محکوم می کنند. اما وضعیت در ایالات متحده کاملا متفاوت است. به طوریکه با افت بهای سوخت بار دیگر خودروهای هیبریدی و الکتریکی مشتریان خود را از دست دادند و مردم بیشتری به خرید خودروهای شاسی بلند و پیکاپ روی آرودند. گفتنی است فروش خودروهای هیبریدی در سه ماهه پایانی سال 2014 کره جنوبی 30% افزایش یافته که دو برابر شد رشد کلی بازار است.