گمان می رود C4 L جدید مانند همتای خود یعنی پژو 308 از ساختار سبک جدید EMP2 پژو سیتروئن و طیف مشابه موتورهای چهار و سه سیلندر توربوی بنزینی بهره ببرد.
اما انتظار نمی رود سبکی ماجراجویانه در این خودرو دیده شود.
چراغ های جلوی مستطیلی و ورق بدنه نازک این خودرو بیش از آن که فرانسوی به نظر می رسد آلمانی دیده می شود.
هم چنین مشخص نیست که C4 L مدلی جهانی خواهد بود یا خیر. نسل کنونی این خودرو در بازارهای نوظهوری همچون چین، آمریکای لاتین و روسیه فروخته می شود در حالی که هاچ بک C4 توزیع گسترده تری دارد.
سیتروئن تنها هاچ بک C4 را در استرالیا عرضه می کند. ارزان ترین سدان این برند در این کشور، سیتروئن C5 بزرگ تر است.