در نمایشگاه خودروی ژنو از وی سوال شد که آیا طیف مدل های صرفا دو در یک نقص به شمار نمی رود و فلویت پاسخ داد موفقیت مالی این خودروساز در عواملی فراتر از تنوع در خط تولید قرار دارد.
وی افزود بزرگ ترین توزیع کنندگان برای حفظ سودآوری توزیع برابری را در مناطق آمریکای شمالی، چین و اروپا انجام می دهند. هم چنین کنترل هزینه های توسعه و تولید و تلاش برای به روزرسانی های طیف مداوم مدل های کنون نیز در این موفقیت تاثیر داشته است. البته این خودروساز بی کار نخواهد نشست.
قرار است طیف مدل های این خودروساز پس از عرضه سری اسپرت در اواسط سال جاری دو برابر شود و سه سبک بدنه جدید در زیر مجموعه سری سوپر کنونی قرار گیرند.
مدل های سری اسپرت از شاسی های کربنی و موتور 3.8 لیتری توربوی V8 به کار رفته در سری سوپر البته با قدرت کم تر بهره خواهند برد.
گمان می رود سری اسپرت فروش جهانی مک لارن را دو برابر کرده و به 3300 دستگاه در سال برساند.
اگرچه شاسی بلندها میزان سود خوبی را به همراه دارند اما فعلا در برنامه این خودروساز جایی ندارند.
این خودروساز اعلام کرده یک کراس اوور با ارتفاع بیش تر علاوه بر هزینه تولید بالا با DNA مک لارن نیز همخوانی ندارد.
مدیراجرایی فروش جهانی و بازاریابی مک لارن اتوموتیو، Jolyon Nash نیز سال گذشته اعلام کرده بود مک لارن و شاسی بلندها به خوبی ترکیب نمی شوند.
وی گفت: "فکر نمی کنم هیچ وقت شاسی بلندی از مک لارن را ببینید. حتی من نیز نمی توانم چنین مدلی را تصور کنم."