مدیرعامل مک لارن اتوموتیو، Mike Flewitt طی مصاحبه ای در نمایشگاه خودروی ژنو از برنامه این برند برای نصب نیرومحرکه هیبریدی در اکثر خودروهای خود خبر داد.
وی اظهار داشت: "می توانم بگویم که تا 10 سال دیگر حداقل نیمی از خودروهای ما هیبریدی خواهند شد. من هیچ راه دیگری برای هماهنگی با استانداردهای آلایندگی سراغ ندارم. هم چنین ارتقای سواری قابل توجهی از نظر سبک نیرومحرکه خواهیم داشت."
یکی از اشکالات سیستم های هیبریدی وزن اضافه آن است اما Flewitt معتقد است مک لارن اکنون به لطف تخصص این برند در بهر گیری از فیبر کربنی نقش مهمی در این بخش دارد. خرید این مواد سبک برای مک لارن ارزان تر نیز تمام می شود چرا که اکنون این خودروساز قدرت نفوذ بیش تری دارد و قیمت جهانی این ماده نیز کاهش یافته است.
بهره گیری از این ماده در 675LT باعث شده که 2712 پوند وزن داشته باشد که کم تر از پورشه کایمن GT4 جدید است.
دینامیک ارتقا یافته نیز نقش مهمی در آینده مدل های مک لارن خواهد داشت. Flewitt گفت: "ما چیزهای زیادی آموخته ایم و این امر یکی از چیزهایی است که می توانیم از موتوراسپرت به کار ببریم. P1 دارای بهترین نقطه ثقل بین خودروهای جاده ای است."
و در آخر مدیرعامل این خودروساز اظهار داشت مدلی در سطح P1 ممتاز در راه است اما حداقل تا 10 سال دیگر عرضه نخواهد شد.